SASTOJCI:

- 1kg pilećeg filea
- 1 kašičica senfa
- 250 g dimnjene šunke tanko isečene
- 150 g kačkavalja
- 100 g
- 2 kašike parmezana
- 100 g tanko isečene pančete
- 100 ml neutralne pavlake
- 200 g šampinjona
- 1 kašika maslaca



PRIPREMA:


Pileći file isecite na šnicle, a zatim ih istanjite tučkom za meso. Svaku šniclu prvo premažite senfom, stavite dva-tri parčeta šunke, zatim renadani kačkavalj,  parmezana i seckane šampinjone. Urolajte meso što čvršće pomoću prozirne folije, a zatim dobro učvrsite krajeve kako se parče ne bi raspalo. Svako parče urolajte u slaninu koju ćete pričvrstiti čačkalicama. Meso stavite u pleh, prelijte pavlakom i pospite parmezanom. Zapecite na 200 stepeni oko 15 minuta, izavdite i služite toplo.


Da bi neko ostvario svoj važan cilj, da bi postigao uspeh, mora da veruje da je to moguće. Kada mu je nešto važno, prirodno je da o svojim namerama i planovima razgovara sa bliskim ljudima. U atmosferi kolektivnog nezadovoljstva, veoma je verovatno da će umesto podrške, doživeti kritiku začinjenu brojnim upozorenjima i razlozima zašto je nemoguće ostvariti dati cilj. Ma koliko neko bio usmeren na sebe, na njega će uticati mišljenje ljudi koji su mu važni. Najverovatniji rezultat će biti gubljenje poleta i postepeno odustajanje od nameravanog poduhvata.

Svako ko progovori o svojim pozitivnim namerama brzo će otkriti da je okružen ljudima koji negativno misle. Kod onih koji ih vole, negativno mišljenje je izraz iskreno dobrih namera. Tako roditelji, na primer, mogu da postanu veoma zabrinuti. Reč je o onoj vrsti roditeljske ljubavi koja je veoma raširena na ovim prostorima, a koju zovemo „ljubav-zabrinutost”. Roditelji smatraju da svoju ljubav moraju da pokazuju tako što će veoma zabrinuto da razmatraju razne negativne scenarije koji će sprečiti uspeh. Time što će brinuti za svoje „odraslo dete”, što će se mešati u njegove poslove i davati različite savete, oni će mu nesvesno poručivati da još nije dovoljno odraslo, da je nesposobno, kao i da je ovaj svet veoma opasno mesto. I naravno, da ga samo roditelji zaista vole.

Nekada je dobra namera u tome da se osoba spreči da ispadne naivna. Postoji ljudska sklonost da se onaj ko se zalaže za nešto doživi kao naivan, a da se onaj ko nešto kritikuje doživi kao pametan i mudar. Pored toga što sprečava da odraslo dete bude prevareno i izigrano, roditelj koji sumnja i negativno misli potvrđuje svoju mudrost.

Nekada roditelji kažu da na ovaj način sprečavaju dete da se razočara i da na kraju bude nesrećno. Ko stvari vidi negativno taj ne može da se razočara. Ne razmišljaju o tome da u tom slučaju njihovo dete neće ni verovati u pozitivan ishod, i zato neće imati potrebnu energiju da ostvari uspeh.

Pored dobronamerne negativnosti, osoba koja nešto želi da pokrene, mora da se suoči i sa onom negativnošću koja dolazi od onih koji nisu dobronamerni. A takvih je mnogo u društvu u kome je raširena zavist. Mnogi u tuđem uspehu vide svoj neuspeh: „Ako je neko toliko dobar da je bolji od mene, to znači da sam ja loš.” A kako ljudi ne vole da budu loši, više ili manje suptilno diskvalifikuju onoga ko „umišlja” da može nešto da ostvari. 

I zato oni koji su odlučni da uspeju u negativističkom okruženju pronalaze trik tako što se negativizmu suprotstavljaju ne pozitivnim, već negativnim motivom. Mnogi koji su uspeli – uspeli su iz prkosa, inata.

Zoran Milivojević psihoterapeut


http://messy-mag.blogspot.com/

Postoje mnogo optičkih iluzija , kako prirodnih tako i veštačkih , koje mogu da vam prevare mozak ... svaki put . Optičke iluzije mogu koristiti boje, svetlost i obrasce za kreiranje slike koji mogu da vas prevare ili vaš mozak pogrešno tumači to. Optičke iluzije se javljaju jer naš mozak pokušava da tumači ono što vidimo i da shvatimo svet oko nas. Optičke iluzije jednostavno prevarie naš mozak u stvari koje mogu ili ne moraju da budu realne. Postoje tri osnovna tipa iluzija: "prave optičke iluzije koje stvaraju slike koje su različite od objekata koji ih čine, fiziološki one koje utiču i imaju efekat nad našim očima usled prevelike stimulacije mozga  (osvetljenje, boja, veličina, položaj , pokret )  i kognitivne iluzije, rezultat nesvesnih zaključaka. " Ljudski mozak je prilično fascinantan , ali i dalje može biti prevaren od strane nečeg tako jednostavnog kao crno-bela photografija - ​​prilično tripozno ! Podelite Post  sa svojim prijateljima .

Koje lice je muško a koje žensko? Pogrešno, oba su isti - androgeno lice! 
http://messy-mag.blogspot.com/

Ovaj pod je zapravo ravan...
http://messy-mag.blogspot.com/

Pogledajte krst. Kako poznate ličnosti izgledaju?
http://messy-mag.blogspot.com/

Da li je to ista slika ? DA .
http://messy-mag.blogspot.com/

NE postoji jezero .
http://messy-mag.blogspot.com/

To nije ptica ... To je oslikana žena .
http://messy-mag.blogspot.com/

U kom pravcu se ona okreće?  Da li ste sigurni?
http://messy-mag.blogspot.com/

Gledajte u krst 10 sekundi ... ljubičaste tačkice nestaju.
http://messy-mag.blogspot.com/

Ova čudovišta su iste veličine ...
http://messy-mag.blogspot.com/

Kvadrati A i B su iste nijanse sive.
http://messy-mag.blogspot.com/


Gledajte u tačku.
http://messy-mag.blogspot.com/

Plava i zelena spirala su iste boje
http://messy-mag.blogspot.com/

Gledajte u obojene tačke na nosu devojke 30 sekundi. Onda pogledajte belu površinu i počnite da trepćete.
http://messy-mag.blogspot.com/

Ova 2 bloka su iste boje ... Pokrijte liniju prstom da proverite.
http://messy-mag.blogspot.com/



Pokušajte da se fokusirate na jednu tačku. Da li vidite crnu tačku? Ali ne postoji crna tačka. Pokušajte direktno da se fokusirate na svaky od njih i videćete da su sve bele.
http://messy-mag.blogspot.com/

Fokusirajte oči na jednu od ovih spirala.
http://messy-mag.blogspot.com/

Ova dva seta figura su iste boje .....
http://messy-mag.blogspot.com/

Da li je narandžasta tačka iste veličine u svakoj slici? Da.
http://messy-mag.blogspot.com/

Gledajte dovoljno dugo u žute tačke... posle nekog vremena one će nestati.
http://messy-mag.blogspot.com/

Koliko nogu ima ovaj slon? Da li ste sigurni?
http://messy-mag.blogspot.com/

http://messy-mag.blogspot.com/

Powered by Blogger.